Kategorier:
- Altan
- Staket
Dörrar/fönster/garageport :
Grundmur och tak :
Hej! Vi är Demidekkare på vårt hus och mycket nöjda med det. Altanräcke: Hittills har vi inte målat vårt staket på altan utan det är nu några år gammalt byggt av tryckimpregnerat virke. Jag skulle gärna ha det vitt (Bomull) som huset men vi är rädda för att få ett staket med flagnad färg fort som måste målas om ofta. Kan ni rekommendera en hållbar färg från er? Hur ofta måste man räkna med att måla om? Altankjol Vi har även en hög altankjol i ribbor som nu är ganska grånad men jag funderar på om det hade varit fint att gråa till den ytterligare (lasyr, bets?). Vår grundmur är målad i (ca) S3002-y och önskar att de framstår som än mer lika (men att täckmåla kjolen skulle innebära allt för stort jobb på sikt tror jag). Förslag här?
Hej
Jag rekommenderar att ni hör med vår tekniska support hur ni bäst går tillväga och lämpliga produkter. Du når dem genom att klicka på pratbubblan längst ner till höger på jotun.se . De svarar så fort som möjligt.
Återkom sedan med detta samt vilken färgkod du har på fasaden på ditt hus så fortsätter vi sedan 😊